Make a difference with us

pergolas

פרגולות חשמליות-PVC

סדרת פרגולות


SUBULATE TECTONA

לא לחינם מדובר באחד הדגמים הנחשקים ביותר! הודות למבנה הצידי והפיצ'רים המכניים, המודל מעניק כיסוי צל של 135 מטרים רבועים בלחיצת כפתור אחת, ויכולת הטלת צל של עד 10 מטרים. דגם זה בעל עמידות מוחלטת לגשם, וכולל פתרון ניקוז מים זמין אשר מנוקז לקורה הקדמית ומשם לעמודים. המערכת מאפשרת שילוב של מגוון רכיבים אשר ישדרגו אותה ויהפכו אותה לרב תכליתית ואסתטית, כמו מערכת חימום ושמע וסגירות חורף מתקדמות.

מערכת עצמאית העומדת על ארבעת עמודי תמיכה ללא צורך בחיבור למבנה. הקימור המאפיין את המערכת מוסיף טאץ' מעוצב לכל חצר או שטח מסחרי ומהווה שיפוע למי הגשמים אשר מנוקזים לשני הקורות בצידי המערכת ומשם לעמודים. המודל מעניק כיסוי צל של עד 135 מטרים רבועים בלחיצת כפתור. בנוסף, המערכת מאפשרת שילוב של מגוון רכיבים אשר ישדרגו אותה ויהפכו אותה לרב תכליתית ואסתטית. דגם זה עובד היטב עם חיפוי זכוכית או כל חיפוי אחר.

סדרת פרגולות


UNIFOLIATE

סדרת פרגולות


FALCATE TECTONA

דגמי "פלסט" המיוחדים מתפארים בעיצוב יוצא דופן, אשר בשונה מדגמי "סאבולט", הקורות הראשיות מעוגלות ויוצרות תקרה מקומרת ומרשימה. בנוסף, גימורים מעוגלים לפרופילים יוצרים את המודל המושלם. דגם זה בעל עמידות מוחלטת לגשם וכולל פתרון ניקוז מים זמין אשר מנוקז לקורה הקדמית ומשם לעמודים. המערכת מציעה עיצוב מקומר ואלגנטי שישתלב היטב במגוון חללים, וכן אפשרות ליהנות ממגוון תוספות משוכללות, החל ממערכת שמע ועד תאורת LED ועוד.

המערכת הנמכרת ביותר שלנו ולא בכדי. דגם זה מתאים לרוב המרפסות והחצרות הפרטיות, בזכות המראה הייחודי המשלב איזון מושלם של צל, פרקטיות ועמידות לאורך שנים עם עיצוב שעומד במבחן הזמן. דגם זה בעל עמידות מוחלטת לגשם וכולל פתרון ניקוז מים זמין אשר מנוקז לקורה הקדמית ומשם לעמודים. המערכת מאפשרת שילוב של מגוון רכיבים אשר ישדרגו אותה ויהפכו אותה לרב תכליתית ואסתטית, כמו רכיבי תאורה, מערכת חימום ושמע וסגירות חורף מתקדמות.

סדרת פרגולות


SUBULATE MINIMA

סדרת פרגולות


SUBULATE R2

המערכת השלישית בסדרת "הסאבולט" הנמכרת ביותר. דגם זה בעל מנגנון תלייה וקורות צד שטוחות ללא תמיכה בעמודים. כאשר מדובר בשטחים הדורשים קירוי אך יש בהם מגבלות מקום כך שאין אפשרות להציב עמודים, פתרון זה הוא האידיאלי. דגם זה מציע מערכת ניקוז לבחירה, כלומר אפשר לבחור צד שבו ינוקזו המים או שמי גשמים יישפכו קדימה, על פי עקרון הנפילה החופשית. אל המערכת ניתן לצרף תאורת LED, ציפוי עץ למראה יוקרתי, מערכת שמע ועוד.

בהמשך לסדרת "פלסט," מודל זה מציע מנגנון תלייה וקורות צד שטוחות ללא תמיכה בעמודים. הקורות הראשיות מעוגלות ויוצרות מעיין תקרה מקומרת ומרשימה. העיצוב הייחודי מתאים לחזיתות של מבנים ואף עסקים, ומאופיין ביכולת עמידות משופרת שתאפשר לפרגולה להמשיך לעמוד במקומה במשך שנים. דגם זה מציע מערכת ניקוז לבחירה, כלומר אפשר לבחור צד שבו ינוקזו המים או שמי גשמים יישפכו קדימה, על פי עקרון הנפילה החופשית. למעוניינים, ניתן לשדרג את המערכת באמצעות מגוון תוספים.

סדרת פרגולות


FALCATE R2

להצעת מחיר

ליצירת קשר עם נציג חייגו 050-5773435 או השאירו הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם